به وب سایت سیمیا تدبیر خوش آمدید
  •   
  • خیابان انقلاب، خیابان بهار، برج بهار طبقه 9 واحد 735
  • info@simiatadbir.com

اطلاعات تماس

  •   
  • خیابان انقلاب، خیابان بهار، برج بهار طبقه 9 واحد 735
  • info@simiatadbir.com

انتقال اطلاعات از Word به Microsoft Project

انتقال اطلاعات از Word به MSP

ارتباط دوطرفه نرم‌افزار MS Project با دیگر نرم‌افزارها بنا به عللی مانند سهولت کار با نرم‌افزارهای پرکاربرد مانند Excel و در نتیجه لزوم انتقال اطلاعات از Excelبه MS Project و بالعکس لازم است. برای انتقال اطلاعات از نرم‌افزار MS Project 2013 به دیگر نرم‌افزارها باید در زبانه File بر دستور Save as کلیک و در پنجرۀ Save as در لیست Save as Type نوع نرم‎افزار تعیین شود.برای انتقال اطلاعات از نرم‌افزار موردنظر به نرم‎افزار MS Project 2013 باید در زبانه File بر دستور Open کلیک و در پنجرۀ Open، در لیست نوع برنامه، نرم‎افزار موردنظر انتخاب شود.  

انتقال اطلاعات از MS Project 2013 به Microsoft Office Word 

برای انتقال اطلاعات از MS Project 2013 به Microsoft Office Word باید بر دکمۀ Print Screen، واقع در صفحۀ کلید، و در صفحۀ Microsoft Office Word راست کلیک شود و گزینۀ Past انتخاب شود. به این‌ترتیب تصویری از صفحۀ مانیتور در صفحۀ Microsoft Office Word نمایش داده می‌شود.

انتقال اطلاعات از Word به  Microsoft Project در مایکروسافت پراجکت 2010، 2013 و 2016

 

یکی از ویژگی‌های دیگری که در نرم افزار مایکروسافت پراجکت 2010 وجود دارد. قابلیت انتقال اطلاعات از نرم‌افزارهای دیگر خانواده Office به مایکروسافت پراجکت 2010 می‌باشد. در انتقال اطلاعات نکته‌ای که جالب توجه است حفظ فرمت اطلاعات است. که با انتقال اطلاعات دیگر نیازی به تعیین مجدد سطوح اطلاعات نیست. به عنوان مثال چنانچه لیست فعالیت‌های پروژه را در Word به همراه Summary Task های مرتبط وارد کنید. و نحوه دسته‌بندی فعالیت‌ها را مشخص‌کنید با کپی اطلاعات در مایکروسافت پراجکت فعالیت‌ها با همان قالب موجود در Word درج می‌شوند.


 
 
انتقال اطلاعات از Word به مایکروسافت پراجکت
انتقال اطلاعات از Word به مایکروسافت پراجکت

ما در این مقاله با انتقال اطلاعات از Word به MSP آشنا شدیم.

برای مشاهده آموزش MSP اینجا کلیک کنید مشاهده روزنامه رسمی شرکت سیمیا تدبیر آرین

محسن جلالی منش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *