به وب سایت سیمیا تدبیر خوش آمدید
  •   
  • خیابان انقلاب، خیابان بهار، برج بهار طبقه 9 واحد 735
  • info@simiatadbir.com

اطلاعات تماس

  •   
  • خیابان انقلاب، خیابان بهار، برج بهار طبقه 9 واحد 735
  • info@simiatadbir.com

https://simiatadbir.com/op-manager-plus/لایسنس محصولات ManageEngin

شرکت ManageEngine تولید کننده (لایسنس محصولات Manage Engine)

محصولات حرفه ­ای برای مدیریت دیتا سنتر و مدیریت شبکه ­های بزرگ می باشد.کار اصلی این نرم افزار ارائه گزارشات فوق العاده و کم نظیر از فایل سرور و فولدر های به اشتراک گذاشته به همراه تمامی تغییرات انجام شده روی آنها  می باشد،  در واقع به کمک این نرم  افزار می توان کاملترین گزارشات و نمودار های منطقی و گرافیکی را از فایل سرور و فولدر های مورد استفاده در شبکه و سیستم ها و کاربرانی که از این فایل ها استفاده کرده اند و  بر اساس انواع مختلفی از فیلتر ها بدست آورد.این شرکت در زمینه ­هایی مثل

– Desktop Management

Network Performance Management IT

-HelpDesk Management

– Server Management

-Datacenter Management

Op Manager Plus

-AdManager Plus

محصولات مطرحی دارد.

اطمینان از اینکه آیا شبکه یک سازمان به صورت اصولی طراحی شده و اینکه چه نقاط آسیب پذیری در شبکه وجود دارد، و در صورت شناسایی آن نقاط ضعف، چه اقداماتی میتوان انجام داد، همواره یکی از بزرگترین دغدغه های مدیران شبکه های بزرگ بوده است. ManageEngine کلیه امکانات مدیریت شبکه، کشف نقاط آسیب پذیر، مدیریت وصله های میکروسافت،مدیریت شبکه های بی سیم و غیره را در شبکه به شکل بسیار موثری انجام می دهد. برای اینکه بتوانید از تمامی امکانات نرم فزار ها استفاده کنید باید لایسنس محصولات Manage Engine را تهیه نمایید.

شرکت سیمیا تدبیر آرین تمامی لایسنس محصولات ManageEngine را  معتبر ارائه می کند

استعلام قیمت

کاربر محترم جهت اطلاع از قیمت محصول/ محصولات مورد نظر خود با مراجعه به صفحه تعیین نیازمندیها در آدرس رسمی شرکت Manage Engine مراجعه نموده و نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام فرمایید. سپس نتیجه اطلاعات وارد شده را در قالب فایل PDF دانلود و از طریق فرم ذیل برای ما ارسال نمایید، کارشناسان ما براساس نیاز اعلام شده، قیمت لایسنس را برایتان ارسال می­ نمایند.


مشاهده روزنامه رسمی شرکت سیمیا تدبیر آرین

درخواست لایسنس محصولات

درخواست لایسنس محصولات ManageEngine







    لطفا فایل دریافتی از شرکت Manage Engine را پیوست نمایید.