به وب سایت سیمیا تدبیر خوش آمدید
  •   
  • خیابان انقلاب، خیابان بهار، برج بهار طبقه 9 واحد 735
  • info@simiatadbir.com

اطلاعات تماس

  •   
  • خیابان انقلاب، خیابان بهار، برج بهار طبقه 9 واحد 735
  • info@simiatadbir.com

انتشار اولین کتاب آموزشی پراجکت سرور 2010

کتاب آموزشی پراجکت سرور

شرکت سیمیا تدبیر آرین با هدف آموزش و آشنایی بیشتر علاقه مندان نرم افزارهای مدیریت پروژه سازمانی، اقدام به ترجمه و تالیف کتابی با عنوان پراجکت سرور 2010 نموده است. با گسترش دانش مدیریت پروژه، پیشرفت فناوری اطلاعات و نیاز مشتریان به سیستم‌‌‌‌های مدیریت پروژه سازمانی ، شرکت مایکروسافت یک ابزار تحت وب را برای مدیریت پروژه توسعه داده است. این سیستم که از آن با عنوان EPM و یا مایکروسافت پراجکت سرور یاد می شود، مدیریت پروژه، مدیریت سبد پروژه‌ها، ‌مدیریت منابع، مدیریت اسناد پروژه، و بستر ارتباطی و همکاری اطلاعاتی سازمان را برای مدیران، اعضای تیم پروژه، مدیران ارشد سازمانی و سایر افراد مرتبط با پروژه فراهم می آورد.

همچنین کمک می کند تا مدیران سطوح مختلف سازمانی بتوانند. بصورت به هنگام از آخرین وضعیت پروژه آگاه شوند.

کتاب آموزش پراجکت سرور

کتاب ” مایکروسافت پراجکت سرور 2010 راهنمای راهبران ” به مدیرانِ سیستم پراجکت سرور در سازمان‌ها کمک میکند. که با فعالیت‌های مرتبط با راهبری پراجکت سرور آشنا شود. و نیازهای سازمان خود را از  طریق صفحه “Server Settings” برآورده نمایند.
کتاب دارای 8 فصل و 5 ضمیمه است و شامل رویه های متعدد و گام به گام به همراه تصاویر مربوطه از PWA می باشد. شما می توانید هر یک از این فصل‌ها را بنا بر نیاز خود مطالعه نمایید.
جهت دریافت کتاب با ما تماس بگیرید.

برای مشاهده مقالات آموزشی Msp  اینجا کلیک کنید

محسن جلالی منش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *