به وب سایت سیمیا تدبیر خوش آمدید
  •   
  • خیابان انقلاب، خیابان بهار، برج بهار طبقه 9 واحد 735
  • info@simiatadbir.com

اطلاعات تماس

  •   
  • خیابان انقلاب، خیابان بهار، برج بهار طبقه 9 واحد 735
  • info@simiatadbir.com

مزایای استفاده از EPM

مزایا استفاده از EPM

سامانه جامع مدیریت پروژه سازمان ها را قادر می سازد تا اداره و هماهنگ‎سازی کارها را از پروژه‎های مبتنی بر برنامه‎های پیچیده و مرکب در طول چرخه حیات پروژه , به صورت کارآمدتری انجام دهند.

شما در زیر با ده مزایا استفاده از EPM آشنا می شوید.

  • هوش تجاری را تقویت کنید:

راه حل جامع مدیریت پروژه به شما در به تصویر کشیدن عملکردها، مجسم کردن گرایش‎ها، مدیریت ریسک و مشخص کردن محدوده سرمایه به کار گرفته شده، کمک می‎کند.
از سرویس های گزارش گیری داده (Reporting Data Services) برای به اشتراک گذاری اطلاعات با ابزارهای گزارش گیری تجاری معمول مثل مایکروسافت آفیس SharePoint Server،  استفاده کنید.
واحدهای داده از پیش ساخته شده قابل گسترشی وجود دارد که ارتباط داده ای برای ایجاد Scorecard‎ها و Dashboard‎ها فراهم می کند که به منظور ساده کردن تصمیمات آگاهانه درباره پروژه‎های موجود , تعادل برقرار کردن و ایجاد فرصت‎های جدید, می‎توان از آنها استفاده کرد.

  • همکاری و هماهنگ سازی را به آسانی انجام دهید:

مطمئن شوید که گروهها اهداف معمول را به اشتراک می‎گذارند و با یکدیگر به طرز موثری کار می‎کنند , برای سازمان‎ها در نظرگرفتن این مسائل در زمانی که واحدهای سازمان از نظر جغرافیایی گسترش پیدا کرده‎اند, بسیار ضروری است. Project Web Access  دسترسی مبتنی بر وب به موقع را به اطلاعات حساس تجاری پروژه‎ها که به وسیله راه حل جامع مدیریت پروژه ذخیره شده‎اند را فراهم می‎کند. بنابراین گروه‎ها می‎توانند دانش خود را به اشتراک بگذارند. و با همکاری آسان‎تر و تکمیل وظایف، واگذاری و تعدیل کردن فعالیت‎ها، با تغییرات و به روز‎رسانی‎ها منطبق شوند.

  • منابع را به طرز کارآمدی اداره کنید:

اکثر سازمان‎ها با چالش بکارگیری موثر منابع دست و پنجه نرم می‎کنند, سهل انگاری در این مسئله به صرف هزینه بیشتر و تاخیر در پروژه منجر می‎شود.

راه حل جامع مدیریت پروژه به شما کمک می‎کند تا ارزیابی‎هایی را که در بکارگیری موثر منابع روزانه و برنامه‎ریزی در سازمان کاربرد دارد به دقت انجام دهید. بنابراین شما فرصت و امکان بهینه‎سازی فرایند اجرای پروژه را در پروژه‎های با اولویت بالا خواهید داشت.

  • چرخه حیات پروژه را مدیریت کنید:

پروژه ها را در Project Web Access منتشر کرده و به اجرا در آورید.

این طرح را به پروژه‎های قابل استفاده و موثر ارتقا دهید , سپس آنها را تکمیل, پیگیری و مدیریت کنید.

شما می توانید یک دید جامع از کارهای سازمانی در همه مراحل پروژه برای تصمیم‎گیری ‎های بهتر , داشته باشید.

  • مدیریت ساده و مدیریت پیچیده:

برای پروژه‎های معمولی, شما می‎توانید از سرویس‎های ویندوز SharePoint یا Project Web Access استفاده کنید. هنگامی که پروژه‎ها حجیم تر lمی شود.  اقدامات مهم راهبردی گسترش پیدا می‎کند. شما می‎توانید این پروژه‎ها را به راه حل جامع مدیریت پروژه  ارتقا دهید. روند مصرف بودجه‎ها را پیگیری کنید و منابعی که ممکن است، لحاظ نشده را اعمال کنیم. برای برنامه‎های با مقیاس بزرگتر , شما می‎توانید به آسانی چندین پروژه فرعی را به همراه وابستگی هایشان , در یک مدل هماهنگ شده , اداره کنید.

  • پیشرفت ها را به طور پیوسته ارتقا دهید:

سازمان‎ها برای بهبود کارایی‎های قابل استفاده و مدیریت موثرتر پروژه‎های پیچیده بیش از پیش بر روی همگون سازی پروسه ها کار می‎کنند.

راه حل جامع مدیریت پروژه شما را قادر می‎سازد،  که پروسه های قابل تکرار را در قالب الگوها (Template) اجرا کرده و اصلاحات لازم را انجام دهید.
بر اساس بهترین نمونه‎ها این پروسه‎های اصلاح شده را در راهنمای پروژه ها سفارشی ثبت و ضبط کنید.

شما می توانید گردش های کاری (Workflow) خودکار , نتیجه گیری با هزینه کمتر, مدت زمان کمتر و کیفیت افزون تر را در پروسه‎های کاری بکار ببرید.

  • استخدام راهبردی:

در صورت تفهیم نشدن حجم کار در پروژه‎های بلند مدت , تجربه‎های شرکت از دوره‎های کوتاه مدت خارج از چرخه , هزینه‎های سربار, از دست رفتن دانش و تضعیف روحیه کارکنان , ناکافی خواهد بود.

با ایجاد شفافیت در همه قراردادهای کاری و قابلیت‎های منابع راه حل مدیریت جامع پروژه, به شما کمک می‎شود تا در طرحی که برای منابع ایجاد کرده اید , استخدام نیروی جدید و منابع خارجی را با اهداف بلند مدت تجاری تراز کنید.

  • از تکنولوژی موجود سرمایه بیشتری کسب کنید:

راه حل جامع مدیریت پروژه قدرت برقراری ارتباط و نفوذ در Microsoft SQL Server، Microsoft Windows Server و سرویس های ویندوز  SharePointرا دارد , بنابراین شما می توانید بیرونی ترین مهارت های سازمانی را در این تکنولوژی مایکروسافت بدست آورید.

ابزارهای آفیس Project Server API و Eventing Model و ابزارهای دیگر , زیر ساخت قابل انعطاف و قابل گسترش را برای اداره کارها ایجاد می کنند.

  • توانایی برگشت واقعی سرمایه:

شما می توانید با موارد ذیل باعث افزایش سرمایه مثبت شوید.

– توانایی افزایش بهره وری کارکنان

– دوره های زمان کوتاه

– کاهش هزینه

– بهبود مدیریت زمان

راه حل مدیریت جامع پروژه و کاربرانش یک برگشت سرمایه مثبت و مورد تایید را برای شما فراهم می‎کند.

در مدیریت اسناد مدیریتی IT , نرم افزار می‎تواند هزینه را تا 2 درصد کاهش , بهره وری را از 20 تا 25 درصد افزایش و 10 تا 15 درصد از بودجه را به پروژه‎هایی که راهبردی‎تر هستند , منتقل کند.

  • توسط نرم افزار کنترل پروژه (EPM) راهکار کاملی بدست آورید:

شما می توانید نرم افزار کنترل پروژه (EPM) فراگرفته و قابلیتهای افزوده مدیریت اسناد را از طریق Project Gateway دو سویه , انجام دهید.

Project Gateway به شما اجازه می دهد تا از راه حل مدیریت پروژهOffice Project Portfolio Server برای تکمیل  Office Project Serverاستفاده کنید.

Project Gateway ارزش های نرم افزار کنترل پروژه (EPM) فراتر از مدیریت موثر به تصمیم‎گیری های راهبردی گسترش می‎دهد. و سرمایه و اهداف تجاری را در یک راستا قرار می‎دهد.

شما در این مقاله با مزایا استفاده از EPM آشنا شدید

برای مشاهده آموزشEPM اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

مشاهده روزنامه رسمی شرکت سیمیا تدبیر آرین

 

 

 

محسن جلالی منش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *